Spotul de imagine pentru brandul ROMÂNIA există de patru ani. Este cel cu MMS la preţ de SMS al lui Cosmote (realizat de Cohn & Jensen).
“Trăim într-o lume de MMS-uri”, spune cartonul, pentru că – totuşi! – nu a putut clama chiar aşa, pe faţă, că trăim într-o ŢARĂ de MMS-uri, plină de situaţii trăznite, ţăcănite, paradoxale. Şi culmea e că noi trăim acolo, în acel loc (de care cîteodată ne desprindem ca să-l privim ca pe un ecran).
Spotul excelează prin minimalism, prin elocvenţa tăcerii; prin faptul că evită să strige “vînează astfel de imagini”, ci foloseşte, discret, Corul Vînătorilor.
Florin Dumitrescu este textier.ro.
Spotul de imagine pentru brandul ROMÂNIA există de patru ani. Este cel cu MMS la preţ de SMS al lui Cosmote (realizat de Cohn & Jensen).
“Trăim într-o lume de MMS-uri”, spune cartonul, pentru că – totuşi! – nu a putut clama chiar aşa, pe faţă, că trăim într-o ŢARĂ de MMS-uri, plină de situaţii trăznite, ţăcănite, paradoxale. Şi culmea e că noi trăim acolo, în acel loc (de care cîteodată ne desprindem ca să-l privim ca pe un ecran).
Spotul excelează prin minimalism, prin elocvenţa tăcerii; prin faptul că evită să strige “vînează astfel de imagini”, ci foloseşte, discret, Corul Vînătorilor.
Florin Dumitrescu este textier.ro.