Urmatorii cinci ani vor fi foarte aglomerati pentru Dacia. Revista germana Auto Bild scrie in ultimul numar ca marca romaneasca va scoate pe piata pana in 2015 opt modele noi si facelift-uri.
Printre modelele noi se vor afla un automobil de oras bazat pe platforma tehnica a lui Renault Twingo, un monovolum de clasa mica, un nou van (2013), un sedan de clasa medie (care va fi pozitionat in gama deasupra Logan-ului), a doua generatie a best-seller-ului Logan (care va fi conceputa integral in Romania), precum si a doua generatie a lui Sandero (2015). La capitolul facelift-uri, Dacia va actualiza modelele actuale Sandero si Duster (2014).
Poate cel mai interesant model avand in vedere profilul de constructor low-cost al Dacia va fi mini-ul numit Citadine (denumire vehiculata de Auto Bild). Acesta va avea 3,6 metri lungime, trei usi si un pret de circa 5.000 euro. Cat despre berlina mai mare decat Logan, aceasta va avea 4,7 metri lungime si va marca intrarea Dacia intr-un nou segment de piata, al sedan-urilor de clasa medie.
Gasiti mai multe informatii auto pe Auto-Blog.ro.
Urmatorii cinci ani vor fi foarte aglomerati pentru Dacia. Revista germana Auto Bild scrie in ultimul numar ca marca romaneasca va scoate pe piata pana in 2015 opt modele noi si facelift-uri.
Printre modelele noi se vor afla un automobil de oras bazat pe platforma tehnica a lui Renault Twingo, un monovolum de clasa mica, un nou van (2013), un sedan de clasa medie (care va fi pozitionat in gama deasupra Logan-ului), a doua generatie a best-seller-ului Logan (care va fi conceputa integral in Romania), precum si a doua generatie a lui Sandero (2015). La capitolul facelift-uri, Dacia va actualiza modelele actuale Sandero si Duster (2014).
Poate cel mai interesant model avand in vedere profilul de constructor low-cost al Dacia va