UPC Romania , unul dintre principalii furnizori de servicii telecom pe piata locala, continua sa creasca pe cablu digital si televiziune digitala prin satelit, cele mai importante segmente pentru companie, dar in trimestrul al treilea operatorul a continua sa scada pe cablu analogic, telefonie si internet, conform raportului Liberty Global, grupul american ce controleaza UPC.
Astfel, la finalul lui septembrie, UPC inregistra 1.554.200 de abonamente (unitati generatoare de venituri) pentru serviciile de televiziune, internet si telefonie fixa, mai putin cu 84.000 fata de aceeasi perioada din 2009, ca urmare a scaderii traditionale deja pe zona de televiziune analogica, dar in ultimele doua trimestre si pe telefonie fixa si internet. Operatorul si-a publicat deocamdata doar datele despre numarul de clienti, in urmatoarele saptamani urmand sa anunte si cifrele despre venituri.
UPC avea la sfarsitul trimestrului al treilea 1.156.000 de clienti de televiziune, mai putin cu 81.300 comparativ cu septembrie anul trecut.
Compania a continuat sa scada pe televiziune analogica, diminuarea numarului de clienti find determinata si de migrarea unor utilizatori catre serviciul digital.
Operatorul inregistra in urma cu o luna694.000 de abonati de cablu analogic, mai putin cu 42.900 fata de iunie si in scadere cu 178.600 fata de septembrie 2009.
Pe de alta parte, pe segmentul de cablu , UPC avea la finalul semestrului al treilea 263.600 de utilizatori de cablu digital, mai mult cu 9.600 de clienti fata de iunie 2010 si cu 60.700 comparativ cu T3 2010.
Televiziunea digitala prin satelit inregistra la sfarsitul lui septembrie 198.200 de clienti cu 10.800 in crestere fata de finalul primei jumatati de an si mai mult cu 36.600 comparativ cu septembrie anul trecut. UPC ofera 115 canale in grila digitala de programe, pentru 50 de lei. @N_P