MediaForrest a realizat topul celor mai ascultate o sută de melodii ale verii.
"Mamasita" este una dintre melodiile care a făcut legea în vara ce tocmai s-a încheiat, iar videoclipul piesei a fost unul dintre cele mai difuzate, mai ales că nu duce lipsă de femei frumoase şi mult sex-appeal, potrivit unui studiu MediaForest Romania, o companie de monitorizare care are în portofoliu peste 50 de radiouri şi TV-uri urmărite continuu.
MediaForest Romania a realizat topul celor mai ascultate piese din vara lui 2010, realizat după ce s-a făcut media difuzărilor pieselor (monitorizate de MediaForest), cifră înmulţită cu audienţele oficiale pentru perioada verii.
Astfel, după ce toată vara cei de la Narcotic Sound featuring Christian D şi Matteo "au fost pe buzele tuturor" cu piesa "Mamasita", ei ocupă prima poziţie dintre cele 100 ale topului, devansându-i pe Smiley şi pe Cheloo, cu piesa "Plec pe Marte", aflată şase poziţii mai jos, sau pe Sunrise Inc featuring Starchild, cu "Lick Shot", poziţionată două locuri mai jos de Smiley.
Inna a pierdut "Top 10"
Locul al doilea i-a fost atribuit unei alte formaţii care s-a făcut auzită prin toate cluburile, mai ales în cele de pe litoralul românesc, sau în boxele maşinilor de fiţe din Capitală şi nu numai.
Dj Sava featuring Raluk au cântat toată vara "I Like The Trumpet", iar piesa s-a bucurat de un clip cel puţin la fel de sexy ca şi "Mamasita".
Printre primii zece din top se numără şi Xonia care, împreună cu cei de la Deepcentral, a lansat piesa "My Beautiful one", clasată pe locul opt, dar şi Alex, cu "Don’t Say It’s Over", poziţionată pe locul 10.
Aproape de jumătatea topului apare numele Innei, cu piesele "10 minutes" (locul 24), "Amazing" (locul 35) şi "Sun Is Up" (locul 50).
Topul este încheiat de melodii mai vechi ale lu