Căile Ferate intră în colaps financiar. Numai compania din Constanţa înregistrează datorii de sute de milioane de lei.Cele mai mari restanţe sunt către Enel Dobrogea, unde facturile neachitate încă din 2006 se ridică la suma de peste 130 de milioane de lei.
Companiile aflate sub administrarea FMI continuă să înregistreze datorii semnificative de rândul miliardelor de lei. Numai la Constanţa, arieratele se ridică la sute de milioane de lei. Astfel, unitatea constănţeană are datorii către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală în valoare de peste 8,5 milioane de lei dintre care 2,5 milioane reprezintă majorărirele pentru neplata la termen a facturilor.
Aceeaşi sumă o datorează şi către fondul de sănătate şi lista poate continua. Surprinzător dar adevărat,cea mai mare datorie a unităţii Căilor Ferate din Constanţa o înregistrează către furnizorul de energie electrică, Enel Dobrogea. Facturile nu au mai fost plătite încă din anul 2006, suma ridicându-se la peste 130 de milioane de lei, din care numai 82 de milioane reprezintă penalităţi. Cu toate acestea, Enel Dobrogea nu poate întrerupe furnizarea energiei electrice decât la unităţile administrative şi asta pentru că energia electrică pe linia de înaltă tensiune intră în categoria asigurării siguranţei populaţiei şi nu există prevederi legale în acest sens.
Căile Ferate intră în colaps financiar. Numai compania din Constanţa înregistrează datorii de sute de milioane de lei.Cele mai mari restanţe sunt către Enel Dobrogea, unde facturile neachitate încă din 2006 se ridică la suma de peste 130 de milioane de lei.
Companiile aflate sub administrarea FMI continuă să înregistreze datorii semnificative de rândul miliardelor de lei. Numai la Constanţa, arieratele se ridică la sute de milioane de lei. Astfel, unitatea constănţeană are datorii către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală