Criza nu ocoleste nici magazinele de bijuterii de lux din Capitala, care au inregistrat vazari in scadere cu pana la 20%. In acest context, Micri Gold se indreapta si spre alte segmente de clienti, adaugand in portofoliu marci de ceasuri haute horlogerie, cu preturi de pana la 350.000 de euro, pentru un model unicat.
"De la inceputul anului si pana in prezent am inregistrat o scadere de 20% a valorii vanzarilor, fata de aceeasi perioada a anului trecut, dar avand in vedere ca suntem inainte de sarbatori si urmeaza doua luni foarte puternice din punctul de vedere al vazarilor, noiembrie si decembrie, incercam sa diminuam cat mai mult aceasta diferenta”, a declarat Andreea Ionita (foto), director general Micri Gold.
In plus, Ionita spune ca cel mai putin afectat segment a fost reprezentat de bijuterii, pentru ca sunt percepute, in primul rand, drept o investitie sigura in vreme de criza, avand in vedere faptul ca atat pretul aurului cat si a diamentelor a crescut in ultimii doi ani.
Pentru revigorarea vanzarilor, Micri Gold, unicul distribuitor oficial Bvlgari in Romania, va include in oferta sa noile ceasuri din colectia Bvlgari. Modelele sunt semnate Daniel Roth si Gerald Genta, cele doua marci haute horlogerie fiind inglobate de la inceputul anului in grupul Bvlgari.
“Prin aducerea acestei noi game de ceasuri in magazin ne propunem sa ne indreptam mai mult spre acea categorie de clienti care apreciaza piesele haute horlogerie, colectionari care dau imporanta unor mecanisme complicate, lucrate manual si, de cele mai multe ori, unicat”.
Decizia recenta de a achizitiona doua marci de ceasuri de renume confirma orientarea pronuntata a grupului Bvlgari spre industria orologera de lux. Preluarea celor doua marci orologere de lux s-a facut sub coordonarea ceasornicarului Ernst Maierhofer, care a avut grija ca latura tehnica a pieselor s