Ce mai scrie la Munca cu cartea din Academia Caţavencu.
Pe lîngă romanul ăsta, cărţile lui Céline par nişte chestii de o voioasă cuminţenie, iar priapismul personajelor lui Henry Miller o inocentă aluzie de salon. Autorii români care vor să ia lecţii străine de mizerabilism literar se pot inspira din Ultima ieşire spre Brooklyn, asta în caz că le mai trebuie. Fiindcă dacă vrei să povesteşti cum e în iad, trebuie să treci puţin pe acolo, ceea ce Selby Jr. a făcut în tinereţe. Ne aflăm în New Yorkul inşilor fără căpătîi, al travestiţilor şi al prostituatelor, imediat după sfîrşitul celui de-al Doilea Război Mondial. Toţi ăştia trăiesc de pe o zi pe alta, uneori de la un minut la doar cîteva secunde din următorul, din hoţii, curvăsăreală, dau cu cuţitul fără probleme şi se omoară între ei din plictis. Aici e continuarea.
Ce mai scrie la Munca cu cartea din Academia Caţavencu.
Pe lîngă romanul ăsta, cărţile lui Céline par nişte chestii de o voioasă cuminţenie, iar priapismul personajelor lui Henry Miller o inocentă aluzie de salon. Autorii români care vor să ia lecţii străine de mizerabilism literar se pot inspira din Ultima ieşire spre Brooklyn, asta în caz că le mai trebuie. Fiindcă dacă vrei să povesteşti cum e în iad, trebuie să treci puţin pe acolo, ceea ce Selby Jr. a făcut în tinereţe. Ne aflăm în New Yorkul inşilor fără căpătîi, al travestiţilor şi al prostituatelor, imediat după sfîrşitul celui de-al Doilea Război Mondial. Toţi ăştia trăiesc de pe o zi pe alta, uneori de la un minut la doar cîteva secunde din următorul, din hoţii, curvăsăreală, dau cu cuţitul fără probleme şi se omoară între ei din plictis. Aici e continuarea.