Oameni pasionaţi de comunicare şi de idei, cu multă voinţă, oameni deschişi, flexibili şi isteţi, care pot muta munţii din loc şi care au bunsimţ, responsabili şi agreabili, cu competenţe profesionale cât mai dezvoltate, aşa arată persoanele căutate de agenţiile de relaţii publice de la noi din ţară, potrivit declaraţiilor jucătorilor din această piaţă.
Lucrul într-o agenţie este atipic
Imola Zoltan, Managing Partner la McCann PR, ne-a explicat că spre deosebire de orice alt loc de muncă, lucrul într-o agenţie este atipic. "Mai alert, dar cu un mare avantaj: nu ajungi să te plictiseşti niciodată; este, de asemenea, un loc «cool», pentru că ai libertate mai mare decât într-o corporaţie, astfel că nu doar cei care au terminat o facultate în domeniu vor să lucreze la noi, avem colegi ingineri, oameni care au terminat facultăţi economice, un mix foarte bine proporţionat în acelaşi timp", a declarat această, pentru Curierul Naţional. Imola Zoltan a mai afirmat că atunci când sunt aleşi oamenii care să lucreze la agenţia pe care o reprezintă, se ia în considerare cât de pasionţi sunt aceştia de ceea ce fac. "Ceea ce este important atunci când alegem oameni care să lucreze la McCann PR este să fie atât pasionaţi de ce fac, să fie volubili, sociabili, să aibă putere şi voinţă de lucru şi mai ales să aibă o cultură multilaterală - să aibă pasiuni şi să fie plini de idei", a detaliat aceasta.
În funcţie de complexitatea jobului, pentru McCann este foarte importantă experienţa acumulată, până în momentul respectiv, sau potenţialul pe care îl are acea persoană. "De obicei, la juniori mă uit în ce activităţi au fost implicaţi pe perioada studenţiei sau în diversele perioade de practică şi cât de relevante sunt ele pentru munca din agenţie, iar la seniori, CV-ul este însoţit şi de recomandări sau sugestii din piaţă", a mai spus Imola Zoltan. @N_P