Automobilul de mici dimensiuni, disponibil din 2013, sub un nume care urmează a fi stabilit, este parte integrantă a planului stragic BMW pentru următorii zece ani. Sursa: BMW
Grupul BMW, lider pe piaţa auto de lux la nivel mondial, ţinteşte creşterea producţiei, de la 1,4 milioane de maşini (cifră estimată pentru acest an), la două milioane de unităţi, în 2020.
Esenţială pentru atingerea obiectivului va fi lansarea gamei proprii de autoturisme electrice, peste trei ani, scrie "Automotive News Europe".
Proiectul Megacity, cum este cunoscut în prezent, vizează producerea unor modele proiectate de la zero pentru a satisface cerinţele noii ere electrice.
Viitoarele vehicule 100% electrice vor fi beneficiarele unei concepţii tehnice care, potrivit liderului suprem BMW, Norbert Reithofer, "va revoluţiona producţia de maşini".
BMW a anunţat că va investi 530 de milioane de euro în infrastructura necesară fabricării primului autoturism electric propriu - un model de oraş cu o structură din fibră de carbon, similară cu cea utilizată în prezent de monoposturile de Formula 1.
Investiţia BMW va viza extinerea uzinei pe care producătorul german o deţine în Leipzig, dar şi construirea, de la zero, a unei fabrici în care vor fi realizate reperele din fibră de carbon (în colaborare cu un partener), în Statele Unite ale Amercii.