În capitala Germaniei, un moldovean sărac îl iniţiază pe prietenul său actor din Bucureşti în secretele „meseriei" sale sezoniere din străinătate. Cu lecţia învăţată, artistul ajunge să facă bani frumoşi în Londra - diferenţa e că se produce ca profesionist, îmbrăcat în clown.
Teatrul ultimei generaţii iubeşte stilul direct şi preluarea brută, cu copy-paste, din realitate. Unul dintre regizori, Sorin Poamă, a fost „cu cerşeala" la Berlin şi la Londra; celălalt, Vera Ion, a stat cu bursă în aerul condiţionat al campusurilor londoneze. William are şi el un corespondent real - un bărbat dintr-un sat din Moldova, care, când e provocat, dezvăluie un talent extraordinar de a imita/relata, dadaist, chestii de la TV (reclame, Marga Barbu, Florin Piersic, cotele apelor Dunării în franceză şi rusă etc.). Ambii regizori fac parte din grupul „Tanga Project/Ofensiva generozităţii", o platformă teatrală care, în loc să joace nume clasice sau să monteze piese contemporane din Vest, preferă să documenteze cât mai acut realitatea românească de acum, ficţionalizând-o cât mai puţin.
S-a săturat de părinţi şi de România
Începutul piesei, a cărei premieră a avut loc zilele acestea la Muzeul Naţional de Artă Contemporană, aduce în prim-plan trei personaje de 25-30 de ani, Adi, Dragoş şi William. Adi (Sorin Poamă) o arde artist şi deprimat, într-o chirie, după ce a fost părăsit de iubita corporatistă fiindcă „nu producea", nu avea bani şi job. Dragoş (Alex Potocean) e un băiat de bani gata, cuplat din adolescenţă şi băgat de părinţi la o facultate, Medicina, pe care o detestă şi pe care tot plănuieşte să o părăsească pentru Politehnică. În acest punct intră în scenă William - cum îi spune Adi -, un moldovean cu sclipiri de artist nativ, venit în vizită la prietenul lui actor. William (în interpretarea strălucitoare a lui Andrei Şerban) este un rom asimilat