Abonaţii TV din SUA renunţă la companiile lor de cablu într-un ritm mai alert decât în ultimele luni
Situaţia pare a fi asemănătoare cu ceea ce s-a întâmplat cu telefonia fixă, după ce telefoanele mobile au început să se răspândească
Totuşi, unii analişti afirmă că unele categorii de persoane renunţă la cablu pentru că nu îşi permit să plătească
Abonaţii TV din Statele Unite renunţă la companiile lor de cablu într-un ritm mai alert decât în ultimele luni, în timp ce mulţi dintre aceştia preferă să nu semneze contracte cu o altă companie competitoare. Dorinţa lor de a nu îşi mai face abonament la cablu ar putea fi un semn că serviciile de televiziune pe Internet, precum Netflix sau Hulu, au reuşit să convingă oamenii să renunţe la abonamentele la cablu. Totuşi, directorii companiilor de cablu sunt de părere că acest trend se înregistrează din cauza problemelor din economia Statelor Unite. Rezultatele din al treilea trimestru ale acestor companii, anunţate săptămâna trecută, arată pierderi majore, potrivit USA Today.
"Prima reacţie este negarea"
Cu câteva săptămâni în urmă, Ivan Seidenberg, directorul general al companiei de telefonie mobilă, Verizon Communications, a declarat că situaţia cu care se confruntă, în momentul acesta, companiile de cablu este asemănătoare cu ceea ce s-a întâmplat cu telefonia fixă, după ce telefoanele mobile au început să se răspândească. "Prima reacţie este negarea", a spus acesta.
Joia trecută, preşedintele executiv al Time Warner Cable, Landel Hobbs, a declarat că nu este evident faptul că oamenii trec de la companiile de cablu la televiziunea pe Internet. Acesta a explicat că numărul cel mai mare de persoane care au renunţat la abonament este reprezentat de cele care nu aveau serviciu de cablu de bandă largă sau Internet de mare viteză şi că aceste persoane se îndreaptă către televiz