Şoseaua va avea o lungime de 32,8 kilometri şi va fi un tronson din viitoarea autostradă Piteşti-Sibiu-Deva-Nădlac care face parte din Coridorul IV de Transport Paneuropean.
Din valoarea totală a contractului, 133,62 milioane de euro reprezintă contribuţia Comisiei Europene, prin fondurile ISPA, restul sumei fiind asigurată de la bugetul de stat, potrivit Mediafax.
Termenul de finalizare este de doi ani din momentul începerii lucrărilor.
CNANDR a organizat mai multe licitaţii pentru acest contract începând din 2006, însă toate au fost anulate. Cea mai recentă trebuia atribuită în luna octombrie a anului trecut, dar licitaţia a fost contestată, anulată şi apoi reluată în acest an.
Strabag, cu sediul în Austria, este una dintre cele mai mari companii de construcţii din Europa Centrală şi de Est şi este prezentă în România din 1991, prin mai multe firme, printre care Strabag România, ARL Cluj, Carb Braşov şi Drumco Timişoara.
Firma Straco Bucureşti este activă în principal pe piaţa românească a construcţiilor de drumuri şi autostrăzi, dar mai are activităţi în domeniul producţiei de mixturi asfaltice şi beton. Principalii acţionari ai Straco sunt Alexandru Horpos, care deţine 37,5% din acţiuni, Traian Horpos, cu 27,5%, şi Vlad Vameşu, cu 20%.
Şoseaua va avea o lungime de 32,8 kilometri şi va fi un tronson din viitoarea autostradă Piteşti-Sibiu-Deva-Nădlac care face parte din Coridorul IV de Transport Paneuropean.
Din valoarea totală a contractului, 133,62 milioane de euro reprezintă contribuţia Comisiei Europene, prin fondurile ISPA, restul sumei fiind asigurată de la bugetul de stat, potrivit Mediafax.
Termenul de finalizare este de doi ani din momentul începerii lucrărilor.
CNANDR a organizat mai multe licitaţii pentru acest contract începând din 2006, însă toate au fost anulate. Cea mai recentă trebuia atribuită în lu