Ministerul Justitie a anuntat ca a pus la dispozitia cetatenilor, de la inceputul lunii noiembrie, un formular prin care se pot reclama nemultumirile privind serviciile solicitate institutiei.
"Aceasta noua facilitate vine sa completeze serviciile in domeniul relatiilor cu publicul, ea adaugandu-se posibilitatii de a depune petitii sau de a solicita informatii cu caracter public direct prin intermediul site-ului Ministerului Justitiei", informeaza site-ul ministerului.
Cei de la Ministerul Justitiei au mai aratat ca demersul face parte din politica ministerului de a creste calitatea serviciilor oferite si ca institutia e una din putinele institutii publice din Romania care detine sistem de management al calitatii certificat in conformitate cu standardele internationale de calitate SR EN ISO 9001:2008.
Ministerul Justitie a anuntat ca a pus la dispozitia cetatenilor, de la inceputul lunii noiembrie, un formular prin care se pot reclama nemultumirile privind serviciile solicitate institutiei.
"Aceasta noua facilitate vine sa completeze serviciile in domeniul relatiilor cu publicul, ea adaugandu-se posibilitatii de a depune petitii sau de a solicita informatii cu caracter public direct prin intermediul site-ului Ministerului Justitiei", informeaza site-ul ministerului.
Cei de la Ministerul Justitiei au mai aratat ca demersul face parte din politica ministerului de a creste calitatea serviciilor oferite si ca institutia e una din putinele institutii publice din Romania care detine sistem de management al calitatii certificat in conformitate cu standardele internationale de calitate SR EN ISO 9001:2008.