Farmec Cluj-Napoca a înregistrat în primele nouă luni o cifră de afaceri de 72 milioane lei, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, şi rămâne prima alegere a consumatorilor români, pe diferite segmente de piaţă, se arată într-un comunicat al companiei. Rezultatele înregistrate se datorează în mare parte inovaţiilor de produs şi investiţiilor în marketing, compania lansând pe parcursul anului numeroase noutăţi.
Conform datelor companiei de cercetări de piaţă Nielsen, raportate pentru intervalul ianuarie-august 2010, Farmec este lider de piaţă în segmentul de îngrijire facială, cu o cotă cantitativă de 25,78%. Brandul Gerovital a înregistrat, cumulat, o cotă cantitativă de 15,73% în segmentul produselor de îngrijire a feţei, menţinându-se lider de piaţă, şi o cotă valorică de 13,10%, în timp ce Laptele Doina este în continuare lider pe segmentul demachiantelor, cu o cotă cantitativă de 17,33%. "Ne-am consolidat poziţia pe diferite segmente, în ciuda faptului că efectele crizei asupra pieţei cosmetice şi comportamentului de consum au fost mai vizibile anul acesta", a declarat, în comunicat, Mircea Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca.
Farmec este lider de piaţă valoric la opt luni, în categoria tratamentelor pentru păr, cu o cotă de 16%. În segmentul cremelor de mâini, brandul Farmec ocupă, de asemenea, prima poziţie, cu o cotă de piaţă cantitativă de 26%. Compania deţine poziţia de lider de piaţă, în volum şi valoare, şi pe segmentul produselor de curăţare pentru bucătărie.
Farmec Cluj-Napoca a înregistrat în primele nouă luni o cifră de afaceri de 72 milioane lei, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, şi rămâne prima alegere a consumatorilor români, pe diferite segmente de piaţă, se arată într-un comunicat al companiei. Rezultatele înregistrate se datorează în mare parte inovaţiilor de produs şi i