Reţeaua de hipermarketuri Real, deţinută de grupul german Metro, a lansat propria gamă de electrocasnice mici sub brandul Alaska, care cuprinde în acest moment peste 50 de tipuri de produse precum cafetiere, cuptoare cu microunde, mixere, fiare de călcat. Conform reprezentanţilor Real, articolele sunt cu 20-30% mai ieftine faţă de produsele de referinţă. Aparatele electrocasnice au fost introduse în magazin în urmă cu o lună. "În condiţii de criză economică, mărcile private reprezintă o alternativă viabilă pentru consumatorii care îşi văd puterea de cumpărare în scădere; de aceea ne-am concentrat foarte mult pe consolidarea portofoliului nostru de mărci private", spune Olaf Schulz director cumpărări produse nealimentare la real,- Hypermarket România. Conform estimărilor ZF hipermarketurile şi magazinele cash & carry deţin în prezent circa 30% din piaţa de retail electro, respectiv 230 - 250 de milioane de euro pe acest segment la nivelul lui 2009, dintr-o piaţă evaluată la 900 mil. euro.
Reţeaua de hipermarketuri Real, deţinută de grupul german Metro, a lansat propria gamă de electrocasnice mici sub brandul Alaska, care cuprinde în acest moment peste 50 de tipuri de produse precum cafetiere, cuptoare cu microunde, mixere, fiare de călcat. Conform reprezentanţilor Real, articolele sunt cu 20-30% mai ieftine faţă de produsele de referinţă. Aparatele electrocasnice au fost introduse în magazin în urmă cu o lună. "În condiţii de criză economică, mărcile private reprezintă o alternativă viabilă pentru consumatorii care îşi văd puterea de cumpărare în scădere; de aceea ne-am concentrat foarte mult pe consolidarea portofoliului nostru de mărci private", spune Olaf Schulz director cumpărări produse nealimentare la real,- Hypermarket România. Conform estimărilor ZF hipermarketurile şi magazinele cash & carry deţin în prezent circa 30% din piaţa de retail elect