Siemens intentioneaza sa isi creasca vanzarile de produse ecologice la 40 de miliarde de euro pana in 2014. In 2010, a reusit sa castige 28 de miliarde de euro de pe urma tehnologiei verzi.
Vanzarile de produse ecologice au crescut usor in acest an, dupa ce in 2009 s-au ridicat la 27 de miliarde de euro, potrivit Reuters.
Siemens a reusit mai devreme decat si-a propus sa atinga pragul de 25 de miliarde de euro din vanzari de produse verzi. Germanii planuiau sa depaseasca pragul in 2011. Portofoliul lor de produse ecologice este foarte divers si contine atat trenuri de mare viteza, cat si becuri eficiente din punct de vedere energetic.
Rezultatele si planurile Siemens reprezinta o provocare si pentru rivalii General Electric (GE) si Philips, pe care germanii tocmai i-au depasit cu mult in acest an. GE a avut anul trecut vanzari de produse eco in valoare de 18 miliarde, in timp ce Philips a castigat doar 7,2 miliarde de euro.
Siemens intentioneaza sa isi creasca vanzarile de produse ecologice la 40 de miliarde de euro pana in 2014. In 2010, a reusit sa castige 28 de miliarde de euro de pe urma tehnologiei verzi.
Vanzarile de produse ecologice au crescut usor in acest an, dupa ce in 2009 s-au ridicat la 27 de miliarde de euro, potrivit Reuters.
Siemens a reusit mai devreme decat si-a propus sa atinga pragul de 25 de miliarde de euro din vanzari de produse verzi. Germanii planuiau sa depaseasca pragul in 2011. Portofoliul lor de produse ecologice este foarte divers si contine atat trenuri de mare viteza, cat si becuri eficiente din punct de vedere energetic.
Rezultatele si planurile Siemens reprezinta o provocare si pentru rivalii General Electric (GE) si Philips, pe care germanii tocmai i-au depasit cu mult in acest an. GE a avut anul trecut vanzari de produse eco in valoare de 18