Televiziunea TLC va fi lansată de Discovery Networks în ianuarie 2011, urmând să fie disponibilă în pachetul de bază analogic şi digital al UPC. Grila staţiei va conţine exclusiv programe internaţionale bazate pe poveşti reale. În timp, ar putea include şi programe de ficţiune, precum şi producţii locale.
Discovery Networks, care deţine în România şapte posturi TV, printre care Discovery Channel şi Animal Planet, va aduce în România, din 20 ianuarie 2011, un nou post TV de divertisment, adresat femeilor, TLC. Anunţul a fost făcut ieri de către reprezentanţii Discovery într-o conferinţă de presă. Iniţial, TLC va putea fi urmărit de abonaţii reţelei de cablu UPC, urmând ca distribuţia să fie lărgită în funcţie de interesul de pe piaţă. Potrivit lui Phillip Luff, Acting General Manager Discovery Networks Europa Centrală, staţia TV se va adresa, în principal, femeilor cu vârste cuprinse între 25 şi 49 de ani. În plan secundar, emisiunile TLC sunt destinate întregii familii.
Studii de piaţă
Ada Roseti, Channel Director România, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia Discovery Networks Europa Centrală, a explicat că decizia de a lansa TLC în România a fost luată pe baza unor studii realizate în şase ţări europene - România, Polonia, Rusia, Italia, Suedia şi Norvegia. „Conform studiilor, femeile din România sunt foarte calculate şi îşi planifică bugetul, se duc la cumpărături cu liste, sunt cu picioarele pe pământ. Nu-şi doresc lucruri imposibile, dar, în acelaşi timp, sunt deschise către lucruri noi. Privesc televiziunea ca pe o fereastră deschisă către o lume nouă", a spus Ada Roseti. Aceasta a explicat că, pentru început, în grila postului TLC se vor regăsi exclusiv programe internaţionale de non-ficţiune, dar cu posibilitatea ca pe viitor să fie incluse şi unul sau două programe de ficţiune, precum şi producţii locale.
Emisiunile de la TLC vor ab