"Nu ne vom culca pe o ureche in ceea ce priveste Romania", tara unde Yahoo! are peste opt milioane de utilizatori lunar, spune Matthew West, oficial al companiei care a anuntat marti ca o versiune in romana a homepage-ului Yahoo! va fi lansata la inceputul anului viitor. Google vrea "continuitate in business-ul deja creat in Romania", spune Dan Bulucea, anuntat la inceputul acestui luni sef al biroului nou deschis de Google la Bucuresti. Iar Facebook inclina spre solutia unui partener local si spera ca anul viitor sa fie mai clara pozitionarea sa pe piata regionala sud-est europeana, dupa cum afirma reprezentantul companiei, Mark Cowan.
Reprezentantii Facebook, Yahoo! si Google au spus, in cadrul conferintei RoNewMedia 5.0, care a inceput marti la Bucuresti, ca Romania este una dintre cele mai fierbinti piete din regiune. Mark Cowan/Facebook, Matthew West/Yahoo! si Dan Bulucea/Google au vorbit pentru HotNews.ro despre planurile acestor companii in Romania.
Mark Cowan, Head of Emerging Markets EMEA Facebook, pentru HotNews.ro:
Daca in Polonia sau Republica Ceha avem un partner de reprezentare - ARBO, in Romania si in mare parte din Europa de Sud-Est acum sunt in curs de desfasurare o serie de discutii despre cum sa ne pozitionam mai bine pe piata. Sper ca evolutiile de anul viitor sa clarifice cum se va intampla acest lucru.Compania Facebook este, istoric vorbind, mai prudenta decat altele. Vedem cum au procedat cei care au venit inaintea noastra, cum au procedat, la nivel global, hi5 sau myspace cu strategiile lor de deschidere rapida. Noi suntem mai prudenti. Si cred ca cel mai probabil vom avea un partener de reprezentare la nivel local, care sa fie sustinut de cineva de la Facebook, care va veni regulat sa se intalneasca cu agentiile si clientii si sa continue sa sprijine regiunea. Cred ca o abordare duala pe multe dintre aceste piete (d