Romania este printre cele mai fierbinti piete din Europa Centrala si de Est pentru companii precum Google, Yahoo! sau Facebook, au spus, marti, reprezentanti ai celor trei companii in deschiderea conferintei dedicate marketingului in medii digitale, RoNewMedia 5.0. Dezbaterea din deschiderea evenimentului i-a pus fata in fata pe reprezentantii "marilor jucatori" din publicitatea globala cu "jucatori locali", din agentii de media si regii. "Globalii" si "localii" se pot completa "firesc", cred participantii la discutie, pe o piata unde multa lume "vrea campanii pe Facebook, dar putini stiu ce inseamna asta" si unde sunt inca valabile vechile tipare de a face publicitate.
UPDATE2 Matthew West, director for content and expansion markets at Yahoo!
Varianta romaneasca a Yahoo!, ce va fi lansata in prima parte a lui 2011, va include un homepage in limba romana, e-mail messenger si mail in limba romanaFelul cum Yahoo! transmite informatii si "povesti" este prin agregarea unor cantitati masive de continut. Yahoo! furnizeaza trei tipuri de continut - sub licenta, original, respectiv "crowd sourced" (associatedcontent.com). Acest continut este livrat utilizatorilor in functie de ceea ce-i intereseaza pe acestiaCum a crescut Yahoo! ca platforma globala: acelasi homepage utilizat pe foarte multe piete. Ce vedem acum la Yahoo!: o schimbare a modului de gandire. Ne miscam repede - messenger pentru iPhone, un nou serviciu de mail etc
Experiente locale: - homepage-uri localizate anul acesta, cu un anumit nivel de continut in limba locala: in Danemarca, Norvegia si Suedia, Rusia, Turcia, Grecia
UPDATE Piata romaneasca, unde sunt 8,2 milioane de utilizatori lunari, este importanta pentru Yahoo!, a spus la RoNewMEdia Marvin Liao, commercial director - EMEA emerging markets la Yahoo!. Desi economia s-a comprimat si bugetele de marketing la fel, online-ul a continuat