Mark Cowan, head of emerging markets EMEA Facebook: Romania este unul dintre cele ”hot locuri” din Europa de Est. Nu spun ca fiecare dolar trebuie sa mearga spre Facebook insa exista diferite platforme de publicitate online unde pot fi plasati banii. Depinde de publicul tinta al fiecarei platforme. Vorbim doar de o modalitate diferita de a-ti plasa publicitatea pe Internet. Pentru noi ceea ce conteaza este partea de socializare si toata partea de search este despre prieteni si despre ce fac ei si pentru noi merge. Un lucru este cert: oamenii de marketing sunt pe Facebook. Poti folosi publicitatea pentru a-ti creste audienta, insa continutul este crucial.
Marvin Liao, global sales manager Emerging markets Yahoo: Online-ul este un mediu interactiv, in timp ce TV-ul este unul pasiv. Online-ul a devenit competitiv cu offline-ul din punct de vedere al atingerii audientelor.
Steffen Ehrhardt, product specialist Google EMEA: Daca vrem sa avem succes, trebuie sa ne asumam riscuri. Trebuie sa masuram totul si sa avem obiective foarte clar definite. Pentru a avea succes nu tine doar de buget, ci si de creativitate.
Patrice Slupowski, vicepresident digital innovation&communities la Orange, France Telecom Group: Cand apare un format nou de publicitate vei avea nevoie de 3-5 ani pentru a explica industriei cum sa foloseasca respectivul format. Nu conteaza daca vorbim de 2012, 2015 sau 2020. Conteaza sa intelegi evolutia pietei si sa tii ritmul cu ea. Dar publicitatea nu este singurul model de business pe care il putem folosi in online.
Colin Kinsella, president of Digitas America de Nord: Nu conteaza marimea bugetelor, ci ce urmeaza sa faci cu ele. Totul se reduce la a putea convinge consumatorii sa cumpere anumite produse. Facebook nu reprezinta doar un mediu de promovare, ci de socializare. Ne lovim de aceelasi probleme si totul se