Facebook, cea mai mare retea de socializare la nivel mondial, ar trebui privita precum o platforma media alaturi de televiziune, radio, presa scrisa si internet, a afirmat Mark Cowan, head of emerging markets Facebook pentru zona Europa, Orientul Mijlociu si Africa, in cadrul evenimentului Ro: newmedia.
Aceasta este prima aparitie in Romania a unui reprezentant Facebook.
Facebook reprezinta un nou mod de gandire pentru marketeri, iar principalele canale de a obtine venituri pe reteaua de socializare sunt publicitatea, paginile dedicate unui brand sau companii si metodele de inovare care constau in diferite aplicatii.
„Pentru a avea succes trebuie sa aveti un mod de gandire diferit. Trebuie sa va uitati la Facebook ca la o solutie pentru toate problemele de marketing pe care le aveti. El ofera voce brandului dumneavoastra. Implicarea consumatorilor in campanii nu necesita intotdeauna un buget imens, dar trebuie sa va ganditi cum sa comunicati cu milioane de oameni”, a adaugat oficialul retelei de socializare, care are peste 500 de milioane de utilizatori in intreaga lume.
Printre planurile pe care Facebook le are pentru piata locala se numara lansarea pana la finalul anului a aplicatiilor Places si Deals, a mai spus Mark Cowan.