- Comunicate - nr. 669 / 10 Noiembrie, 2010 In intervalul 25.10 _ 07.11.2010, au fost ridicate de pe raza municipiului Targu-Mures, de catre firma specializata, un numar de 49 autoturisme parcate/stationate neregulamentar. Actiunea se efectueaza in baza prevederilor O.U.G. nr. 195/2002R, privind "circulatia pe drumurile publice" si ale HCL nr. 241/2007, privind "ridicarea, transportul, depozitarea, eliberarea vehiculelor stationate neregulamentar, precum si a celor abandonate pe domeniul public", de catre S.C. SALUBRISERV S.A., in baza contractului incheiat cu Primaria Targu-Mures. Procesul-verbal de dispunere a ridicarii se intocmeste de agentii din cadrul Inspectoratului de Politie al Judetului Mures, Serviciul Politiei Rutiere, pentru faptele prevazute de O.U.G. nr. 195/2002R si de agentii Politiei Comunitare pentru faptele prevazute la HCL nr. 241/2007, art. 5, lit. g). Cheltuielile de recuperare a autovehiculelor ridicate sunt: 230 lei taxa de ridicare si 50 lei/zi taxa de stationare, care se achita la societatea sus-mentionata. STATIONARI NEREGULAMENTARE PE DOMENIUL PUBLIC De asemenea, in perioada de referinta, au fost constatate si sanctionate un numar de 318 fapte aflate sub incidenta Hotararii Consiliului Local nr. 197, art. 26, alin 1, care prevede: "oprirea, stationarea si parcarea autovehiculelor de orice fel, pe domeniul public si privat al municipiului Targu-Mures, in zonele de preselectie, din intersectii, in statii de autobuz, in locurile de asteptare clienti, repartizate activitatii de taximetrie, pe alei, in parcuri, zone verzi sau trotuarele care nu sunt marcate corespunzator". Pe aceasta cale rugam concetatenii nostri sa respecte prevederile legale privind stationarea/parcarea in locurile nepermise. FAPTE PRIVIND TULBURAREA ORDINII PUBLICE In perioada 25.10 _ 07.11.2010, au fost aplicate un numar de 78 sanctiuni contraventionale, in conform