Cat de adevarata este afirmatia potrivit careia Yahoo! a pierdut trenul spre lumea retelelor sociale odata cu inchiderea portalului de comunicare Yahoo 360? Deloc, este de parere Matthew West, director of content and expasion markets in cadrul companiei americane. "Jocul in social media nu s-a incheiat, suntem abia la inceput".
Matthew West este director de continut si piete in curs de dezvoltare in cadrul Yahoo! incepand cu anul 2006, cand s-a alaturat gigantului online. West si-a inceput cariera profesionala in 1994 ca project manager in cadrul Hewlett-Packard, unde a lucrat timp de patru ani. In 1998 a devenit project manager pentru Internet la Colt Telecom.
A mai lucrat in cadrul Tiscali, una dintre cele mai importante companii online din Italia, respectiv Mediazone.
Prezent in cadrul celei de-a cincea editii a Ro:newmedia, West a vorbit intr-un interviu acordat Wall-Street.ro despre planurile Yahoo! in zona social media si noutatile pe care le va aduce compania in 2011 in peisajul online romanesc.
Ce stim despre Yahoo! 360? A fost lansat ca o retea sociala si portal de comunicare in martie 2005, fiind disponibil oricarui utilizator cu varsta de peste 18 ani din SUA, Marea Britanie, Germania, Japonia, Australia, Canada si Vietnam. In intervalul 2006-2007 baza de utilizatori scade dramatic cu aproximativ 50%. Astfel, in mai 2009 compania anunta oficial ca va inchide serviciul doua luni mai tarziu, pe masura ce dezvoltatorii declarau ca "isi vor concentra eforturile spre noul profil al Yahoo!".
Wall-Street.ro: Care sunt principalele provocari ale industriei online in acest moment?
Matthew West: Principalele probleme cu care se confrunta inca online-ul, din punctul unei companii care e pregatita sa actioneze global inca ne lovim de institutii foarte locale, de legi privind taxele si angajarile si limitari geografice. Ne lov