În Piaţa Revoluţiei a fost inaugurat, aseară, un concept unic: Băcănia Umblătoare. Mic.ro, companie membră a Mercadia Group, şi-a extins până în prezent reţeaua la 150 de unităţi comerciale în Capitală, iar acum primele 12 vehicule mobile se opresc în cartierele bucureştene.
Şapte băcănii mobile au poposit, ieri, în faţa Ateneului Român, într-un spaţiu decorat cu flori, iarbă şi copaci „hand made”. Trecătorii, atraşi de atmosfera întreţinută de magicieni, dansatori de tango, precum şi de orchestra Los Platanos, au verificat produsele. „În fiecare seară ne aprovizionăm cu marfă proaspătă. Avem şi vin fiert”, îi îmbiau vânzătorii.
Orchestra Los Platanos a făcut atmosferă în Parcul Mic.ro
Gama de produse variază de la pastramă de casă, cârnaţi cabanos şi slănină ţărănească până la cafea, ţigări, ziare, covrigi bavarezi sau vinuri Riesling, Recaş, Merlot. Bucureştenii care nu au vizitat încă băcăniile sunt primiţi şi astăzi în Parcul Mic.ro din Piaţa Revoluţiei.
Claudiu Constantinescu a făcut câteva trucuri la lansarea Mic.ro mobile
Nişa: cartierele fără aprovizionare
Sub sloganul „Mereu în drumul tău”, băcăniile se vor opri, pentru început, potrivit lui Dinu Patriciu, proprietarul Mic.ro., în cartierele „neirigate” de reţelele comerciale, dar şi în zonele rurale din preajma Bucureştiului. „Mic.ro mobile constituie deja o ameninţare pentru competiţie, hipermarketuri şi supermarketuri. Veţi vedea din ce în ce mai multe în perioada următoare, chiar la dumneavostră în cartier”, a declarat Dinu Patriciu, prezent aseară la lansarea noului proiect. El a adăugat că, dacă în aprilie nu exista niciun magazin Mic.ro, acum sunt 150, la sfârşitul anului vor fi 500, iar anul viitor vor fi 1.000.
Bucureştenii, încântaţi de Băcăniile Umblătoare
Vânzări zilnice de 1.200.000 de lei
Patriciu a estimat că vânză