Angajatii primariei din Petrila au fost scoliti sa fie mai amabili si sa ofere servicii calitative contribuabililor cu care lucreaza.
Proiectul a vizat instruirea a 54 de angajati contractuali, 81 de functionari publici, totul in beneficiul a peste 25.000 de oameni care locuiesc in Petrila.
Primarul crede ca instruirea le-a fost benefica tuturor si ca de acum incolo relatiile cu oamenii de la ghisee vor fi imbunatatite continuu.
"Avem un sistem electronic de urmarire si monitorizare a tot ceea ce inseamna corespondenta cu cetatenii. Angajatii au fost instruiti timp de mai multe zile si au retinut problemele pe fiecare domeniu in parte. Am fi nedrepti daca am zice ca rezultatul se va vedea de la o zi la alta, dar deja se simte felul in care a fost instruit personalul in relatia cu cetatenii", declara Ilie Paducel, primarul din Petrila.
Mai mult, cei care au pus in practica proiectul sustin acum ca toate documentele unui functionar sunt trecute intr-un sistem de evidenta performant care ii si anunta daca au intarziat.
"Este vorba despre un circuit eficientizat al documentelor. Astfel, orice functionar este sesizat daca documentul la care a lucrat a depasit termenul de 30 de zile pe un id personal", spune Mihaela Lang, sef Serviciu Proiecte Internationale.
Proiectul a costat peste 220 de mii de lei, iar contributia de la bugetul local a fost de 4.403 lei si are ca obiectiv principal imbunatatirea calitatii serviciilor publice furnizate la primarie.
Angajatii primariei din Petrila au fost scoliti sa fie mai amabili si sa ofere servicii calitative contribuabililor cu care lucreaza.
Proiectul a vizat instruirea a 54 de angajati contractuali, 81 de functionari publici, totul in beneficiul a peste 25.000 de oameni care locuiesc in Petrila.
Primarul crede ca instruirea le-a f