Românii continuă să se orienteze către cumpărăturile pe Internet chiar şi în ceea ce priveşte brazii şi decoraţiunile pentru Crăciun, potrivit estimărilor grupului FlorideLux.ro care mizează pe un avans cu aproximtiv 60% a cifrei de afaceri pentru magazinul online BrazideCrăciun.ro.
Pentru anul 2010, compania estimează un business de 125.000 de euro pentru portalul BrazideCrăciun.ro, după ce în 2009 afacerile magazinului au ajuns la 80.000 de euro.
„2010 a însemnat pentru BrazideCrăciun.ro investiţii de 10.000 de euro în relansarea website-ului dar şi în noua strategie de comunicare”, a declarat Marius Dosinescu, Business Development Manager în cadrul grupului FlorideLux.ro, care operează magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro şi www.coroane.ro.
Previziunile oficialului BrazideCraciun.ro indică pentru acest an triplarea numărului de comenzi operate până la finele anului, de la 600 în 2009, la 1.800 în 2010. Cu toate acestea, Marius Dosinescu a subliniat că situaţia economică din acest an va determina majoritatea clienţilor să fie mai atenţi la bugetele pentru Sărbători.
Clienţii corporate aduc 75% din comenzile BrazideCrăciun.ro
Astfel, dacă în 2009 valoarea medie a unei comenzi preluate de BrazideCrăciun.ro s-a ridicat la 133 de euro, pentru anul în curs însă cumpărăturile medii vor fi mai mici cu aproximativ 50%, ajungând la 70 de euro.
În ceea ce priveşte clienţii ţintă ai BrazideCrăciun.ro, Dosinescu a subliniat că aproximativ 75% dintre aceştia provin din mediul de businesss, fiind vorba de companii medii şi mari.
„BrazideCrăciun.ro este prima alegere atunci când vine vorba de achiziţii online de cadouri de Crăciun, decoraţiuni, brazi şi servicii adiacente pentru companii”, explică oficialul magazinului. În cazul clienţilor corporate, perioada de comenzi este cu