Operatorii de telefonie mobila incearca sa devina “smart pipes”, adica isi doresc sa furnizeze servicii aditionale (precum publicitate, diferite aplicatii) si chiar continut pe langa traditionale de conexiune de voce ori date, a afirmat pentru Wall-Street, Patrice Slupowski, vicepresident digital innovation&communities in the audience and advertising division in cadrul Orange, companie detinuta de grupul France Telecom.
“De exemplu, Facebook are partea de socializare, carte de telefoane, ne putem gandi ca este un jcator de telecom, dar sa fii in telecom nu este doar despre acest lucru. Inseamna sa ai servicii bune, echipamente, sa ai grija de consumator, sa ai obiective legate de acestia, sa schimbi felul in care consumatorii folosesc internetul, sa gasesti metode prin care sa ii ajuti chiar si financiar pentru a-si cumpara dispozitivele de care au nevoie. Dar daca operatorii nu investesc in servicii care sa raspunda nevoilor consumatorilor, vor fi doar <
De altfel, acesta afirma ca Orange isi doreste sa gaseasca metoda prin care sa ofere servicii si experiente potrivite pentru toate cele patru ecrane folosite in prezent de un consumator: televizor, telefon mobil, calculator si tableta PC.
“Consumatorii vor cauta din ce in mai mult experienta, vor dori servicii care sa vina spre ei si sa se poarte precum niste valeti. Acestea vor sti unde locuiesti sau ce culoare iti place si oamenii isi doresc tot mai mult astfel de lucruri. De exemplu, in Japonia exista un serviciu care te anunta ca trebuie sa iti iei umbrela in cazul i