BrazideCrăciun.ro: Dacă în 2009 valoarea medie a unei comenzi s-a ridicat la 133 euro, pentru acest an, cumpărăturile medii vor fi mai mici cu 50%, ajungând la 70 euro
Românii continuă să se orienteze către cumpărăturile pe Internet chiar şi în ceea ce priveşte brazii şi decoraţiunile pentru Crăciun, potrivit estimărilor grupului FlorideLux.ro care mizează pe un avans cu aproximtiv 60% a cifrei de afaceri pentru magazinul online BrazideCrăciun.ro.
Afaceri de 125.000 de euro
Pentru anul 2010, compania estimează un business de 125.000 de euro pentru portalul BrazideCrăciun.ro, după ce în 2009 afacerile magazinului au ajuns la 80.000 de euro.
Creştrerea business-ului este determinată atât de campaniile de marketing iniţiate o dată cu începerea sezonului (septembrie - decembrie), dar şi de investiţiile derulate de la începutul acestui an.
"2010 a însemnat pentru BrazideCrăciun.ro investiţii de 10.000 de euro în relansarea website-ului, dar şi în noua strategie de comunicare", a declarat Marius Dosinescu, Business Development Manager în cadrul grupului FlorideLux.ro.
Grupul estimează că în acest an numărul de comenzi va creşte de la 600, în 2009, la 1.800 comenzi. Totuşi, Marius Dosinescu a subliniat că situaţia economică din acest an va determina majoritatea clienţilor să fie mai atenţi la bugetele pentru sărbători.
Astfel, dacă în 2009 valoarea medie a unei comenzi preluate de BrazideCrăciun.ro s-a ridicat la 133 de euro, pentru anul în curs, însă, cumpărăturile medii vor fi mai mici cu aproximativ 50%, ajungând la 70 de euro.
75% dintre comenzi provin din mediul de business
În ceea ce priveşte clienţii-ţintă ai BrazideCrăciun.ro, Dosinescu a subliniat că aproximativ 75% dintre aceştia provin din mediul de business, fiind vorba de companii medii şi mari.
În ceea ce priveşte zonele care