Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) informează că solicitarea de utilizare a unui certificat digital poate fi depusă, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la orice unitate fiscală teritorială din subordinea ANAF.
Cererea de utilizare a certificatului fiscal (Formular 150) trebuie însoţită de documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original şi în copie, documentul care atestă calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, în copie şi original, precum şi documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaraţiile fiscale pentru contribuabil, în cazul în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat, se mai arată în comunicat.
Începând cu obligaţiile declarative aferente lunii octombrie, declaraţiile fiscale vor fi depuse numai electronic de către contribuabilii mari şi mijlocii, definiţi conform reglementărilor în vigoare, precum şi de sediile secundare ale acestora, au mai precizat reprezentanţii agenţiei.
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) informează că solicitarea de utilizare a unui certificat digital poate fi depusă, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la orice unitate fiscală teritorială din subordinea ANAF.
Cererea de utilizare a certificatului fiscal (Formular 150) trebuie însoţită de documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original şi în copie, documentul care atestă calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, în copie şi original, precum şi documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaraţiile fiscale pentru cont