Maşinăria de promovare a funcţionat perfect, însă artişti cunoscuţi spun că nu s-au lămurit dacă vedeta are voce.
1 /.
Acum câţiva ani, personajele care cântau la microfonul închis şi cei care făceau câş paşii de dans erau degrabă taxaţi. Până şi celebrele chiolhanuri de la festivalurile de bere stârneau reacţii şi priviri critice în presă sau la televizor. Inna face însă parte dintr-o altă generaţie, cea în care "ambalajul" face uneori mai mulţi bani decât performanţele artistice.
În România, cel puţin, nu prea a stat nimeni să se uite cât e live la concerte sau dacă se mişcă bine. Ce-i drept, o mişcare a contat: sutienul Innei n-a ţinut ritmul şi i-a ieşit sânul la vedere. Site-urile din România au explodat, aveau înregistrarea.
Informaţiile despre iubit le ţine la secret
În analizele artiştilor din România erau tot Andreea Bălan sau Delia. Inna nu. Iar adevărul e că nici n-au apucat-o prea mulţi la petrecerile oraşului sau în cluburile din ţară. Şi-a periat imaginea mai mult în afară, iar uneori îţi dă impresia că s-a lansat direct în străinătate.
Ce-i drept, prima dată mai mult cu stângul. De la celebrul interviu de la jumătatea anului trecut, în care trântea cu limba engleză de pământ în faţa unui jurnalist din Budapesta, oamenii care se află în spatele ei au înţeles că trebuie să facă nişte schimbări. Pe lângă muzică, Inna trebuia să devină un business în care imaginea şi publicitatea au un rol foarte important. Întrebarea este: marketingul a depăşit talentul?
În această perioadă, Inna se promovează din plin. "În general, am cam două concerte pe săptămână. Se întâmplă să fiu plecată din ţară şi câte o săptămână, două chiar, pentru că am foarte multe vizite pentru promovarea albumului", declară Inna pentru "Evenimentul zilei". I-ar plăcea să creadă că are mai mult succes în România decât în