Nu mai fumeaza trabuc, ci tigarete Marlboro; nu mai face pariuri pe baril si nici nu mai vorbeste despre Rompetrol, compania care i-a adus rangul de cel mai bogat roman. Acum, Dinu Patriciu este proprietar de magazine de cartier si vrea nu numai sa ajunga numarul unu in comertul romanesc, ci si sa scurt-circuiteze marile afaceri din retailul romanesc.
“Pe mine, cand vorbesc despre Mic.Ro, pentru ca oamenii le vad tot mai des, ma stanjeneste privirea putin jenata, putin ironica a celor care spun ca am trecut de la o rafinarie la niste magazinase. Asta inseamna sa nu faci adunari. Nu inmultiri sau impartiri, ci adunari”, a spus Dinu Patriciu, in deschiderea evenimentului de lansare a magazinelor de roti Mic.Ro. [Vezi in galeria foto cum a fost spectacolul de lansare a lantului de magazine mobile].
De la inceputul lui octombrie, atunci cand a facut pentru prima data declaratii de presa despre noua sa afacere, Dinu Patriciu a plusat: la momentul respectiv, spunea ca vizeaza o cifra de afaceri de 1,5 miliarde de euro pentru magazinele Mic.Ro, dar acum vorbeste chiar despre 2 miliarde de euro. Atingerea unei astfel de valori nu va insemna doar pozitionarea pe piata ca primul jucator din comertul romanesc, ci si a pragului pe care Patriciu si l-a propus pentru a putea deschide discutiile de vanzare a retelei.
Business-ul Mic.Ro – ajuns in prezent, la numai sapte luni de la inaugurare, la o retea de peste 150 de magazine fixe, la care se adauga alte 12 mobile, sub forma de rulote amplasate aproape de gurile de metrou sau in zone foarte aglomerate din Drumul Taberei sau Academiei in Bucuresti – este construit pentru a fi vandut, a spus omul de afaceri. Calculele sunt facute pentru o retea de 3.000 de unitati, 1.000 fixe si celelalte mobile, care in aproximativ doi ani ar trebui sa inregistreze afaceri de 2 miliarde de euro.
Investitia in c