Postul The Money Channel si grupul de comunicare Ogilvy au incheiat un parteneriat prin care, pe langa diverse campanii de comunicare, Ogilvy va oferi consultanta pentru pozitionarea canalului TV, potrivit unui comunicat de presa. Acesta anunta si schimbari la nivelul conducerii editoriale a The Money Channel, prin care Dan Suciu devine director editorial, iar Andreea Negru - redactor-sef.
Comunicatul arata ca "un prim pas al acestui amplu proiect va fi elaborarea planului strategic de dezvoltare a continutului si imaginii The Money Channel, prin efortul comun al echipei Ogilvy si al echipei de management a postului de televiziune."
Dan Apostol, director executiv The Money Channel, a explicat pentru HotNews.ro ca Ogilvy detine instrumente de cercetare pe care le va folosi "pentru a ne oferi repere de piata, cantitative si calitative" si care vor permite postului sa regandeasca "strategia de repozitionare sau de consolidare a pozitiei actuale, in functie de cum vom considera ca este necesar". Pe baza acelorasi cercetari, "ne vom consolida grila de programe actuala sau o vom improspata".
Dan Apostol spune ca se asteapta ca primele propuneri din partea Ogilvy sa vina pana la sfarsitul acestui an. Grupul de comunicare va realiza si campanii corporate de comunicare sau campanii punctuale, cum ar fi cele pentru emisiuni, a spus Apostol.
Ogilvy Group va lucra pentru The Money Channel timp de un an.
Potrivit comunicatului Ogilvy:
in functia de director editorial al TMC este numit Dan Suciu, realizator de emisiuni si membru in managementul editorial ca Editor of the day, director de programe si apoi redactor-sef al postului. (n.r.: In iunie, cand Daniel Apostol a fost numit director executiv, pozitia de director editorial a fost preluata de Anamaria Lembrau, care in aceasta toamna a ocupat pentru scurt timp pozitia d