Conferinţa privind Creativitatea şi Tehnologia din publicitate, de săptămâna trecută, de la Londra, a acoperit o serie de tendinţe digitale deja bine ştiute, dar a scos în evidenţă şi noi moduri de abordare destul de surprinzătoare, conform Adage.
Printul poate avea şi interactivitate
Chiar şi la o conferinţă dedicată tehnologiei, o nouă abordare a presei scrise a reprezintă o provocare destul de mare. Jack Shulze, partener şi director de dezvoltare al companiei de design Berg din Londra, a vorbit despre modul în care media tradiţională, precum printul, poate fi transformată astfel încât să distribuie informaţii într-un nou mod.
"Ne plac lucrurile care sunt asemănătoare cu cele pe care le ştim deja"
În ciuda faptului că agenţiile se străduiesc foarte mult în ceea ce priveşete designul şi producţia, un număr de vorbitori a recunoscut importanţa pe care ideile tehnologice din trecut le au în dezvoltarea celor noi. "Ne plac lucrurile care sunt asemănătoare cu cele pe care le ştim deja", a declarat Perry Price, director de inovaţie la agenţia Dare Digital.
Jack Shulze a arătat că aşa-numitele tendinţe noi din tehnologie, cum ar fi realitatea augmentată (sistem care introduce elemente 3D in timp real, suprapuse peste imagini din mediul înconjurator, n.r.) s-au regăsit şi acum 100 de ani.
Consumatorul nu face diferenţa între digital şi tradiţional
Iain Tait, director de interactivitate creativă din cadrul Wieden & Kennedy, a declarat că încă suntem doar la începutul capabilităţilor noastre digitale şi că o pricum consumatorul nu ţine cont de diferenţa dintre digital şi tradiţional. "Digital şi tradiţional este acelaşi lucru pentru omul obişnuit. Acestea nu înseamnă nimic pentru el", a spus acesta.
Gândeşte-te că marketingul este precum agricultura
Iain Tait a discutat de as