EXCLUSIV EVZ. Marius Ghenea, 42 ani, a fost desemnat pe locul al şaselea în topul celor mai puternice branduri personale în afaceri, realizat de Unlock Market Research şi lansat ieri, în cadrul Zilelor Biz. Sursa: VLAD STĂNESCU
Numele său se leagă de construirea unor afaceri pe care le-a vândut pe bani buni, cum ar fi Flanco şi Flamingo. În prezent, el deţine afaceri ca PCfun.ro, PCGarage.ro, Electrofun.ro, ShopIT.ro, ToyFun.ro, Online Fashion Group, Orbital Solutions şi GasOil Service. Marius Ghenea spune ce îl nemulţumeşte la propria sa imagine, de ce nu a intrat în politică şi dă sfaturi curajoşilor care vor să-şi înceapă o afacere pe timp de criză, într-un interviu pentru EVZ.
EVZ: V-aţi construit brandul personal cu bună-ştiinţă sau a fost o consecinţă a activităţii din decursul timpului?
Marius Ghenea: Nu am lucrat niciodată în mod structurat la dezvoltarea unui brand personal, n-am apelat la servicii de consultanţă profesională în acest domeniu, deşi am văzut că din ce în ce mai mulţi oameni de afaceri o fac şi nu cred că e neapărat un lucru rău. E bine să-ţi structurezi o imagine şi o prezenţă publică care să se reflecte poate în legătură cu afacerile pe care le dezvolţi şi le conduci, poate în legătură cu comunitatea de afaceri în ansamblu.
Cred că la mine a fost mai curând o consecinţă a diverselor acţiuni pe care le-am făcut în ultimii ani atât în ceea ce priveşte anumite rezultate de business care au fost considerate de suces de mediul de afaceri din România, cât şi în ceea ce priveşte faptul că am încercat şi să intru în contact cu mulţi membri ai comunităţii de afaceri, mai ales cu generaţia tânără.
Cum caracterizaţi brandul Marius Ghenea?
E un brand care îşi păstrează, sper eu, nota de tinereţe, deşi, trecând uşor de 40 de ani, nu mai sunt chiar atât de tânăr încât să vorbesc despre mine ca desp