Fondatorul serviciul de socializare Facebook, Mark Zuckerberg, a declarat ieri ca e-mailul, la fel ca si scrisorile, este pe moarte. Sa trimiti un email dureaza prea mult si este destul de informal, sustine acesta.
La cei 26 de ani, Mark Zuckerberg se pregateste sa dea o noua lovitura, lansand un serviuciu de mesagerie instant.
Noul serviciu de mesagerie este in rivalitate cu serviciul Google Gmail si relanseaza batalia dintre Facebook si Google in cooptarea numarului de utilizatori.
Noul serviciu de mesagerie instant lansat de Facebook se va numi "Gmail killer", sustin surse din interior.
Toti cei 500 de milioane de utilizatori Facebook vor avea in curand si acces la propriile casute de email pe acest cont. Conversatiile vor putea fi salvate intr-o arhiva personala a utilizatorilor timp de cativa ani si nu vor mai exista spam-uri.
La conferinta de presa organizata ieri de Facebook in San Francisco, Zuckerberg a declarat ca nu se gandeste totusi la un serviciu de mesagerie tip e-mail, desi utilizatorii vor putea alege intre mesaje text (sms), email sau mesageria instant Facebook.
Competitia este destul de stransa. Serviul de email al celor de la Hotmail inregistreaza in prezent 362 de milioane de utilizatori, Yahoo este pe locul doi cu 273 milioane utilizatori, urmand Gmail cu 193 milioane de abonati.
Facebook va lansa un serviciu de email bazat pe mesajele trimise intre utilizatori instant si un serviu de chat asemantor Messanger-ului. Diferenta este insa ca Facebook isi propune sa creeze un serviciu simplificat, astfel ca utilizatorii pot avea acces la toate formele de comunicare logandu-se o singura data si pot comunica in mai multe feluri simultan. De exemplu un utilizator poate primi un email instant si sa raspunda printr-un sms sau pe chat tot instant.
Peste a