Compania americană Apple va anunţa în cursul acestei săptămâni numele primilor clienţi din Europa ai serviciului propriu de publicitate mobilă iAds, scrie Financial Times.
Apple a amânat deja de două ori lansarea, după ce entuziasmul cu care fusese primit iniţial serviciul s-a redus din cauza tarifelor mari, procesului dificil de producţie a "machetelor" publicitare şi a retragerii unor clienţi. Pentru a putea anunţa o listă de clienţi importanţi pentru lansarea serviciului european, Apple a acceptat să discute şi campanii de publicitate cu o valoare mai mică de 1 mil. $, sub limita minimă anunţată iniţial. Mesajele publicitare vor fi afişate pe iPhone şi unele modele de iPod-uri. Apple ar putea obţine, în SUA, venituri de 105 mil. $ din publicitate în acest an, faţă de cele 400 mil. $ ale Google, potrivit estimărilor companiei de analiză IDC.
Compania americană Apple va anunţa în cursul acestei săptămâni numele primilor clienţi din Europa ai serviciului propriu de publicitate mobilă iAds, scrie Financial Times.
Apple a amânat deja de două ori lansarea, după ce entuziasmul cu care fusese primit iniţial serviciul s-a redus din cauza tarifelor mari, procesului dificil de producţie a "machetelor" publicitare şi a retragerii unor clienţi. Pentru a putea anunţa o listă de clienţi importanţi pentru lansarea serviciului european, Apple a acceptat să discute şi campanii de publicitate cu o valoare mai mică de 1 mil. $, sub limita minimă anunţată iniţial. Mesajele publicitare vor fi afişate pe iPhone şi unele modele de iPod-uri. Apple ar putea obţine, în SUA, venituri de 105 mil. $ din publicitate în acest an, faţă de cele 400 mil. $ ale Google, potrivit estimărilor companiei de analiză IDC.