Mai mulţi bucureşteni care au avataruri în platforma online Second Life câştigă mii de dolari lunar din vânzarea pantofilor, a mobilierului şi a decoraţiunilor pentru lumea virtuală. Cel mai mare câştig, chiar şi de câteva zeci de mii de euro pe proiect, îl obţine Aura Tatu, cea mai cunoscută româncă din Second Life, creatoarea Bucureştiului Virtual.
10 creatori români îşi expun timp de o lună produsele virtuale, pantofi, haine, accesorii sau mobilier, în expoziţia virtuală din Second Life, mai exact în Bucureştiul Virtual. Este vorba despre produse ce pot fi cumpărate de jucători pentru a-şi crea un spaţiu asemănător cu cel real, precum şi despre promovarea creativităţii utilizatorilor români. Unii dintre aceştia au deja branduri virtuale de notorietate din care obţin venituri de mii de dolari lunar.
Citiţi şi:VIDEO O hologramă, vedetă pop în Japonia
„Avatarurile au nevoie să se îmbrace diferit, să-şi creeze spaţii frumoase, de aceea cumpără mobilier, terenuri şi case pe care le amenajează. Unii vor să-şi schimbe aspectul, de aceea cumpără „skin", pielea personajului care trebuie să semene cât mai mult cu felul în care vrea să arate userul.
Toate obiectele sunt create în 3D", ne-a spus Aura Tatu. Ea a adăugat că moneda folosită pentru achiziţionarea produselor se numeşte Linden şi poate fi schimbată în bani reali, paritatea fiind de un dolar la 265 de Lindeni. „Veniturile mele în monedă adevărată le primesc într-un cont, de la cei care achiziţionează creaţiile mele", a explicat pasionata de lumea virtuală.
De la marketing la online
Aura Tatu
Bucureşteanca Aura Tatu, cea mai cunoscută româncă din Second Life, având avatarul LaraCroft Akula, este cea care a lansat în urmă cu doi ani, la 29 noiembrie, Bucureştiul Virtual, primul şi singurul oraş românesc de până acum din Second Life. Aura are 35 de ani şi este absolv