Ai o afacere, eşti la început de drum şi vrei să ajungi rapid cunoscut? Cum procedezi? Simplu: cartea de vizită a oricărui afacerist care se respectă e site-ul firmei. Sursa: SHUTTERSTOCK
Printre primii paşi pe care-i faci atunci când începi un business este site-ul afacerii. Mai ales la început de drum, dar şi pe parcurs, mediul on-line îţi permite să-ţi atingi clienţii aşa cum niciun alt mediu nu o poate face, mai ales dacă este luată în considerare latura financiară.
Mediul on-line are cele mai eficiente modalităţi de a te adresa strict clienţilor pe care îi vizezi, la acestea adăugându-se şi o viteză de reacţie foarte mare la schimbările mediului în care activezi. Dar ce folos să ai în portofoliu cele mai bune produse sau să oferi cele mai bune servicii dacă lumea nu ştie de tine?
Costuri minime
Majoritatea celor aflaţi la început de drum neglijează acest aspect, astfel încât un wordpress devine opţiunea cea mai ieftină şi la îndemână. Crearea unei pagini de internet la wordpress.com nu te costă nimic şi ai posibilitatea de a-ţi alege grafica şi funcţionalităţile dintr-o paletă bogată de modele.
Însă dacă nu eşti foarte priceput într-ale programării este nevoie de un programator, pentru care vei plăti câteva sute de euro (în mod normal, nu mai mult de 500). Dacă varianta gratuită nu-ţi satisface toate dorinţele, poţi dezvolta un site unic, concept special, dar a cărui programare va costa minimum 1.000 de euro.
Am un site, ce fac cu el?
Încă există firme care se concentrează exclusiv pe realizarea site-ului în sine, ignorând componenţa de atragere permanentă a vizitatorilor. "Asta nu e o abordare sănătoasă pentru business. La sfârşitul anului vei trage concluzia că mediul on-line nu te-a ajutat deloc", spune Andrei Manea, director general al firmei de web design Concept 24, specializat