Marţi seară la Opera Română a avut loc Gala de Premiere a ediţiei a zecea a concursului Internetics. În seara ediţiei aniversare a festivalului au fost acordate şi 10 premii speciale Internetics, dar şi trofeele Teacher's Film Festival, ediţia a IV-a.
Trofeul "Agentia anului" a revenit agenţiei Webstyler, care a acumulat cel mai mare număr de puncte in competiţie.
Agenţiile care au mai urcat pe scena Operei Române la Internetics 2010 sunt: Apropo Media&Aegis Media, HTTPool, iLeo, Interactions, Kinecto, Odyssey şi Saatchi&Saatchi Romania.
Trofeul Webvertiserul anului, acordat de IAB Romania, a revenit ING.
Trofeele Internetics 2010 au fost acordate după cum urmează:
Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare
Bronz: Odyssey cu lucrarea "Concert la injectoare" pentru Rompetrol.
Argint: Kinecto pentru lucrarea "TuborgSound.ro - Muzica romaneasca care conteaza", pentru URBB, şi Webstyler cu lucrarea "Nae Pop", pentru Pfizer.
Aur: Webstyler pentru lucrarea "Fotbal adevarat", pentru URSUS Breweries.
Câştigătorii secţiunilor din categoria Best Use Of, susţinută de Samsung sunt:
Best Use of Viral Video: Odyssey pentru "Concert la Injectoare" realizată pentru Rompetrol
Best Use of Advertising Games: Apropo Media&Aegis Media pentru "Şofer de România" pentru ProMotor.ro
Best Use of E-mail Marketing: Interactions pentru lucrarea "Cu o floare nu se face primavară" pentru Hit Mail Group
Best use of Banners: iLeo pentru "Christmas Wishes" pentru Petrom
Best Use of Social Media: iLeo pentru lucrarea "Redescopera România" realizată tot pentru Petrom
Campanii interactive:
Bronz: Apropo Media&Aegis Media cu lucrarea "Sofer de România", pentru ProMotor.ro.
Argint: Kinecto cu lucrarea "Tuborg Sound - muzica ta pe TV", pentru URBB
Aur: Webstyler pentru lucrarea "Nae n-are aer!", pentru Pfize