Veniturile Generali România din prime au scăzut cu 9% în primele nouă luni, la 335,9 milioane de lei, pe fondul reducerii subscrierilor din asigurări generale cu 12%, la 268,5 milioane de lei, în timp ce poliţele de viaţă au atins 67,4 milioane de lei, cu 6,4% mai mult faţă de septembrie 2009.
Pe segmentul asigurărilor de viaţă, cea mai bună evoluţie, plus 20%, a înregistrat-o segmentul poliţelor cu componentă investiţională (unit-linked), urmat de asigurările individuale tradiţionale, care a crescut cu 8%. "În luna septembrie, vânzările de asigurări de viaţă au evoluat cu 41% faţă de perioada similară a anului trecut. Rezultatele au fost impulsionate de oferta de asigurări de viaţă lansată de Generali, prin care acorda un bonus de 600 lei pentru cheltuieli medicale fiecărui client nou de asigurări de viaţă", se arată într-un comunicat al companiei remis Curierului Naţional.
Directorul general al asigurătorului, Marie Kovarova, spune că evoluţia bună a Generali din trimestrele doi şi trei pe segmentul de viaţă, precum şi rezultatele pozitive obţinute în primele nouă luni confirmă redresarea acestui domeniu. "În acest an, am monitorizat cu atenţie evoluţia pieţei de asigurări de viaţă şi am identificat în cele din urmă soluţia optimă pentru impulsionarea segmentului, prin lansarea de produse noi, flexibile, adaptate noilor condiţii ale pieţei. Efectul s-a observat în creşterea numărului de contracte noi, în special pe asigurările individuale tradiţionale, unde s-a realizat un avans de 28% în perioada analizată, raportat la perioada similară a anului 2009. În acelaşi timp, am implementat acţiuni pentru reducerea ratei de reziliere a poliţelor, reuşind să o diminuăm cu circa 15 puncte procentuale", a afirmat Kovarova.
Pe segmentul de asigurări generale s-au subscris 268,5 milioane lei, în scădere cu 12% faţă de perioada similară din 2009, determinat