UPC, numărul doi pe piaţa locală de servicii TV, a înregistrat în trimestrul al treilea venituri de 38,2 milioane de dolari (aproximativ 31 mil. euro), potrivit datelor publicate pe site-ul companiei americane Liberty Global, proprietarul operatorului.
Veniturile anualizate pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie 2010 au fost de 152,8 mil. dolari, potrivit datelor de pe site-ul LGI. Compania urmează să anunţe în perioada următoare mai multe detalii privind rezultatele financiare obţinute în trimestrul al treilea. UPC România a avut venituri de 31,5 mil. euro în trim. 1 şi de 30,8 mil. euro în trim. 2, potrivit datelor LGI.
UPC a înregistrat în al treilea trimestru scăderi ale numărului de clienţi pe toate liniile de business, declinul cel mai puternic fiind înregistrat pe cablul analogic. Pe televiziune, cel mai important business al UPC, compania a înregistrat la finele lunii septembrie 1,156 milioane de clienţi, în scădere cu 6,6% (81.300 de utilizatori) faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Per total, numărul de abonamente al UPC a fost la finele lunii septembrie de 1,554 milioane, în scădere cu 5,1% (84.000) faţă de anul precedent.
UPC, numărul doi pe piaţa locală de servicii TV, a înregistrat în trimestrul al treilea venituri de 38,2 milioane de dolari (aproximativ 31 mil. euro), potrivit datelor publicate pe site-ul companiei americane Liberty Global, proprietarul operatorului.
Veniturile anualizate pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie 2010 au fost de 152,8 mil. dolari, potrivit datelor de pe site-ul LGI. Compania urmează să anunţe în perioada următoare mai multe detalii privind rezultatele financiare obţinute în trimestrul al treilea. UPC România a avut venituri de 31,5 mil. euro în trim. 1 şi de 30,8 mil. euro în trim. 2, potrivit datelor LGI.
UPC a înregistrat