Compania Magna International Inc., care a intentionat anul trecut sa achizioneze Opel, si-a manifestat acum interesul de a cumpara celebra casa italiana de design auto Pininfarina.
Pininfarina are datorii, insa cei de la Magna, companie care detine in Austria o uzina care poduce modele precum BMW X3, Peugeot RCZ si Chrysler 300C, au nevoie de experienta italienilor, scrie Auto News Europe.
Magna International isi are originile in Multimatic, o companie infiintata intr-un garaj, cu 200 de dolari, de un austriac emigrat in Canada. De la un atelier de vopsitorie, compania a crescut an de an ajungand ca in 1973 sa fuzioneze cu Magna Electronics si sa inceapa sa produca componente auto sub numele de Magna International.
Compania italiana Pininfarina, fondata in 1930, este una dintre cele mai cunoscute case de design auto din lume. De-a lungul timpului, Pininfarina a fost angajata de mai multi producatori auto (printre care Ferrari, Maserati, Cadillac, Peugeot, Jaguar, Volvo, Alfa Romeo si Lancia) pentru a le desena caroseriile si interioarele automobilelor. Compania are peste 3.000 de angajati in filialele din Europa, Maroc si China.
Compania Magna International Inc., care a intentionat anul trecut sa achizioneze Opel, si-a manifestat acum interesul de a cumpara celebra casa italiana de design auto Pininfarina.
Pininfarina are datorii, insa cei de la Magna, companie care detine in Austria o uzina care poduce modele precum BMW X3, Peugeot RCZ si Chrysler 300C, au nevoie de experienta italienilor, scrie Auto News Europe.
Magna International isi are originile in Multimatic, o companie infiintata intr-un garaj, cu 200 de dolari, de un austriac emigrat in Canada. De la un atelier de vopsitorie, compania a crescut an de an ajungand ca in 1973 sa fuzioneze cu Magna Electronics si sa inceapa sa produca