Dacă va fi vrut să dea suflet pietrei, Adina Romanescu se pare că a reuşit perfect. Nouă Galatee, ea şi-a propus să facă din arta barocă italiană o altă poveste, tălmăcită în desen şi culoare. Pygmalion a obţinut de la zei suflet pentru Galateea de piatră, iar pictoriţa româncă, fără ajutorul zeilor, păstrează căldura marmurei în miez de culoare. (...)
Publicitate După o bursă de studii în Italia (2010), va expune la Institutul Italian de Cultură din Bucureşti, o suită de desene şi lucrări în ulei, care nu sunt de fapt decât tălmăcirea unor opere în marmură semnate de Bernini, Michelangelo, ca să nu-i numim decât pe aceştia. După ce a expus în ţări din Europa, Africa şi Asia, ca pentru a ilustra adevărul că nimeni nu este profet în ţara lui, o regăsim de data aceasta cu o amplă expoziţie (11 noiembrie – 11 decembrie 2010) în Capitală, unde publicul vizitator este aşteptat să cunoască mai bine pe unul dintre cei mai reprezentativi pictori ai generaţiei 2000. (...) Mai multe detalii în ziarul nostru, Viaţa medicală.
Dacă va fi vrut să dea suflet pietrei, Adina Romanescu se pare că a reuşit perfect. Nouă Galatee, ea şi-a propus să facă din arta barocă italiană o altă poveste, tălmăcită în desen şi culoare. Pygmalion a obţinut de la zei suflet pentru Galateea de piatră, iar pictoriţa româncă, fără ajutorul zeilor, păstrează căldura marmurei în miez de culoare. (...)
Publicitate După o bursă de studii în Italia (2010), va expune la Institutul Italian de Cultură din Bucureşti, o suită de desene şi lucrări în ulei, care nu sunt de fapt decât tălmăcirea unor opere în marmură semnate de Bernini, Michelangelo, ca să nu-i numim decât pe aceştia. După ce a expus în ţări din Europa, Africa şi Asia, ca pentru a ilustra adevărul că nimeni nu este profet în ţara lui, o regăsim de data aceasta cu o amplă expoziţie (11 noiembrie –