Nokia a admis vineri ca unele dintre terminalele N8, cel mai avansat smartphone din portofoliu pus in vanzare recent, se inchid in mod neasteptat, transmite AFP. Unii clienti au reclamat faptul ca noile terminale N8 achizitionate s-au inchis din senin, iar unele chiar nu au mai putut fi repornite. "Este vorba despre un numar foarte redus de telefoane, nu stim exact numarul", a declarat pentru AFP Tapani Kaskinen, purtatorul de cuvant al Nokia. Intr-un interviu postat de companie joi, pe site-ul propriu, vicepresedintele Nokia, Niklas Savander, sustine ca s-au luat deja masuri preventive la nivelul intregii linii de produse pentru a rezolva aceasta problema.
UPDATE:Reuters: Oficialii Nokia au anuntat vineri ca a fost vorba de o eroare in procesul de productie, care intre timp a fost remediata. Cateva terminale N8 au fost insa vandute avand probleme de alimentare
In urma plangerilor relatate in presa recent, Nokia a postat joi un interviu video pe site-ul propriu in care Niklas Savander, vicepresedintele Nokia, recunoaste plangerile clientilor, mentionand insa ca este vorba de un numar limitat de terminale. Oficialul Nokia a spus ca s-au luat deja masuri preventive.
Acesta a mai spus ca pana acum in piata au fost livrate putine terminale N8, si ca problema este acoperita si de certificatul de garantie al telefonului, astfel incat daca problema nu poate fi remediata, clientilor li se vor acorda noi terminale in schimb celor vechi.
N8 este primul terminal smartphone al Nokia, pe care ruleaza cel mai nou sistem de operare Symbian 3 al producatorului finlandez si este ultima incercare a Nokia de a recastiga cota de piata pierduta pe segmentul smartphone in fata terminalelor iPhone, Blackberry si a telefoanelor cu sistem de operare Android.
Videpresedintele Nokia, despre plangerile fata de N8:
Nokia