Cei mai buni fotografi şi designeri de mobilier au fost recompensaţi de companie. Compania „Kronospan" a decis că tinerii talentaţi trebuie promovaţi, fiindcă reuşesc cu greu să se afirme, în ţara noastră neexistând o educaţie în ceea ce priveşte consumul de artă.
Special pentru susţinerea pasionaţilor de fotografie, „Kronospan" a lansat concursul„România văzută cu ochii tăi". Concursul a urmărit să selecţioneze cele mai bune fotografii, care, apoi, vor fi folosite pentru materialele publicitare pe care, la fiecare sfârşit de an, compania le pregăteşte pentru clienţi şi colaboratori. Inedita expoziţie a putut fi admirată în cadrul Festivalului „Etnovember", organizat de Universitatea Trasilvania, şi care a fost sponsorizat de companie.
Tema concursului de anul acesta a fost „Ceva nou, Ceva vechi, Ceva Unic!". „Credem în tinerii de lângă noi, în potenţialul lor şi ne dorim să le oferim o şansă la început de drum", ne-a declarat Oana Bodea, PR manager „Kronospan". La concurs au participat 200 de fotografi din toată ţara, dar cel mai bun a fost desemnat braşoveanul Claudiu Păduroiu, care a fost premiat cu 1.500 de euro. El a fost secondat de Laczko Robert şi Claudiu Radu Topai, care au fost recompensaţi cu 1.000, respectiv 500 de euro.
Concursul continuă
„A fost destul de greu să-i selecţionăm pe câştigători. Legătura dintre aceste poze şi «Kronospan» este că suntem o companie care vrem să se dezvolte, să devină sustenabilă prin protecţia mediului înconjurător, iar toate produsele noastre sunt ecologice. Am văzut în aceste fotografii feluri total deosebite şi interesante de a privi România, prin intermediul acestor tineri care au idei extraordinare. Ne bucurăm că am putut să-i susţinem şi le mulţumin celor care au participat, iar anul viitor, aşteptăm cât mai mulţi tineri să participe", a precizat Oana Bodea, PR manager „Kronospan". R