Medicul Păunescu lucrează de 11 ani pe ambulanţă, dar în acelaşi timp a participat şi la campionatele naţionale de raliuri. A fost campion naţional al grupei A7, alături de Cristian Enache, în 2008, iar anul acesta s-a clasat pe locul trei în Cupa Dacia Logan.
Pasiunea pentru maşini a avut-o de la 18 ani, când a încercat să îşi ia carnetul de conducere. „Eu eram mai năzdrăvan şi învăţasem să conduc bine şi am vrut să îi demonstrez lui tata cât de dibaci sunt eu. Atunci l-am dus la un aeroport, lângă Păuleasca, şi i-am arătat ce ştiu să fac cu maşina, dar nu a fost deloc încântat de mine şi a zis <>”, îşi aduce aminte pilotul.
În timpul facultăţii de medicină Păunescu se ducea la Arcul de Triumf unde erau circuitele stradele, iar în ultimii ani de facultate s-a hotărât să participe la concursurile de raliu. “Am luat-o cu începutul, m-am înscris la ACR( Automobil Clubul Român). Apoi am făcut şcoala de arbitrii, şi un an am fost arbitru. Am arbitrat prin Bucureşti, la Câmpulung. Semnalizam, cronometram, deci am făcut toate astea un an de zile “, spune Marius Păunescu. La cursul de arbitrii s-a întâlnit cu Viorel Costache şi Augustin Damian şi au hotărât să participle împreună la competiţii. “Cu ei am participat la prima cursă în 1985, la raliul Sibiului După, am început să particip mai mult navigator decât pilot pentru că era vorba de bani, cum e şi acum. Este un sport foarte scump”, povesteşte medicul.
Între ambulanţă şi circuit
După revoluţie a concurat doar câţiva ani până a ajuns medic militar la pompieri în Alexandria. Aici a rămas între 1995 şi 2000. Dar, în această perioadă a fost mai mult spectator la raliuri. “În 2000 am plecat de la pompieri, pentru că meseria nu prea o făceam şi venit la Salvare. De atunci, având mai mult timp liber, particip la campionatul naţional de ral