Noul Opel Antara combină abilităţile sportive şi de conducere off-road şi eleganţa urbană cu un nivel ridicat de funcţionalitate şi siguranţă şi poate fi considerat în prezent un nou rival în segmentul din ce în ce mai bogat al SUV-urilor.
Cele mai importante modificări au fost realizate în cadrul îmbunătăţirilor aduse gamei de motoare pentru noul model Antara, care va fi prezentat la sfârşitul acestui an. Gama de motoare complet reproiectate, toate conforme cu norma Euro 5, oferă acum performanţe sporite la conducere, precum şi un consum şi emisii semnificativ reduse.
Chiar şi cele două transmisii disponibile – una manuală şi una automată, ambele cu şase trepte de viteză – au suferit schimbări majore care sporesc eficienţa şi dinamica.
Cel mai nou model din gama de motoare este modernul 2.2 CDTI Turbo diesel, care este disponibil în două variante de putere. Versiunea de 120 kW/163 CP oferă cu 36 cp mai mult decât predecesorul său, iar versiunea de 135 kW/184 CP oferă o putere mai mare cu 34 CP.
Varianta de 163 CP este disponibilă atât pentru versiunea cu tracţiune frontală sau cu tracţiune integrală, cât şi cu transmisia manuală sau automată cu şase trepte de viteză. Motorul de 184 CP oferă, de asemenea, posibilitatea alegerii între transmisia manuală şi cea automată şi este oferit împreună cu tracţiunea integrală ca dotare standard.
Gama de motoare pe benzină oferă, de asemenea, mai multă putere. Versiunea de 2,4 litri cu patru cilindri are o putere de 125 kW/170 CP sau cu 30 CP mai multă putere. La fel ca la variantele diesel, acest motor este disponibil cu tracţiune frontală sau integrală şi este combinat cu transmisia manuală sau automată cu şase trepte de viteză.
Variantele de motorizare prezintă sincronizare variabilă a arborilor cu came, atât pe partea de admisie cât şi pe cea de evacuare, ceea ce optimizează cuplul şi