Turk Telekom Arena a costat peste 155 de milioane de euro, dar "başkanii" au vândut numele stadionului şi al tribunelor pentru 18 milioane de dolari pe an iar din bilete şi sponsorizări va câştiga alte 60 de milioane de dolari pe sezon
Cu o lună întârziere, termenul iniţial de dare în funcţiune fiind 29 octombrie 2010, Galatasaray Istanbul, echipa antrenată de Gică Hagi, se va muta în casa nouă. "Turk Telekom Arena" este noul stadion al echipei turce, o construcţie pe cât de impresionantă, pe atât de profitabilă. Deşi au plătit peste 155 de milioane de euro pentru un stadion de cinci stele cu 52.695 de locuri, turcii nu vor sărăci, pentru că vor câştiga, în fiecare an, doar din sponsorizări, aproape 18 milioane de dolari.
Astfel, pentru ca viitorul stadion să se numească "Turk telekom Arena", gigantul turc de telecomunicaţii plăteşte, în fiecare an, câte 10,25 milioane de dolari, pe o perioadă de zece ani. Astfel, Turk Telekom va plăti aproximativ 75 de milioane de euro în următorii zece ani, jumătate din suma investită de Galatasaray în acest stadion. Apoi, după ce au vândut numele, turcii au început să vândă bucăţi din tribune. Ulker plăteşte 2 milioane de dolari pe an, pentru ca etajul al doilea al tribunei de est să se numească "Tribuna familiei Ulker", iar Pegasus Airlines, o companie aeriană low-cost, plăteşte aproximativ 5,5 milioane de dolari pe an pentru ca tribuna de vest să poarte numele Pegasus.
Venituri anuale de 78 de milioane de dolari
De la sponsori, care dau numele stadionului şi tribunelor, Galatasaray câştigă, astfel, în jur de 18 milioane de dolari, dar această sumă reprezintă mai puţin de un sfert din veniturile pe care le vor realiza şefii clubului turc.
Chiar dacă nu au dat publicităţii valoarea tuturor contractelor de sponsorizare, oficialii celor de la Galatasaray estimează că vor realiza încasări i