RBS Romania tinteste majorarea gradului de penetrare in segmentul celor mai mari 1.000 de companii din Romania, de la 30% la 50%, in urmatorii doi ani, a explicat Radu Ropota, seful diviziei de corporate a bancii. El considera ca tinta este ambitioasa, dar realizabila.
“Tinta este foarte ambitioasa. Gradul actual de penetrare, de 30%, reprezinta penetrarea bancii pe anumite produse acordate companiilor. Ambitia este sa vinzi cat mai multe produse unui anumit segment. Cred ca ne putem indrepta catre un grad de penetrare de 50% in urmatorii doi ani. Este o tinta realizabila”, a declarat Radu Ropota, seful diviziei de corporate banking din cadrul RBS Romania.
Activele RBS Romania pe segmentul de business de corporate sunt in valoare de 500 de milioane de euro, iar tinta bancii este de a le majora.
"Ne asteptam la o crestere a activelor in urmatoarea perioada ca urmare a unei cresteri pe segmentul de corporate”, explica recent Johan Gabriels, seful RBS Romania.
Banca are circa 2.000 de clienti persoane juridice, iar echipa RBS se va orienta in perioada urmatoare pe portofoliul existent de clienti din sectorul companiilor, dar s-a format si un departament nou ce se va ocupa de atragerea de clienti noi. De asemenea, Radu Ropota a mentionat ca finantarea imprumuturilor acordate companiilor se realizeaza in totalitate din sursele atrase de la deponenti.
“Cel mai important pentru 2011 este sa ne concentram pe cele mai mari 1.000 de companii din Romania. Ambitia mea este ca o companie care are un proiect sa sune prima data la RBS”, afirma Ropota. El a mentionat, insa, ca si calitatea noilor clienti este importanta, in conditiile in care un obiectiv de baza pentru businessul de corporate este profitabilitatea. Echipa de corporate a RBS Romania este formata din 65 de angajati.
Companiile mari au pus presiune pe jucatorii mici
@N_