eMAG, cel mai mare magazin online din România, îşi lansează noua imagine şi noul site, după un proces de rebranding realizat împreună cu consultanţii Brandient.
Noua identitate este reprezentată în primul rând de logo-ul binecunoscut în albastru şi roşu, redesenat în linii mai simple şi care va juca un rol central în comunicarea brandului mai ales prin faptul că nu va fi un logo fix.
Astfel, în afară logo-ului corporate care este unul simplu şi puternic prin exactitatea desenului, pe site şi în comunicarea de marketing, logo-ul eMAG va apărea într-un număr practic nelimitat de variante, fiecare dintre ele fiind adaptată unei situaţii anume, unui client, unui eveniment deosebit sau chiar unei perioade ale zilei. În fiecare moment şi ipostază, logo-ul eMAG este gândit să comunice şi să suprindă prin forma sa care va îngloba mereu un obiect roşu. Un măr, o jucărie, o floare, o ceaşcă roşie de cafea dar şi multe alte motive simple de bucurie pentru oricine vor însoţi în permanenţă clienţii eMAG pe site şi nu numai.
ȚIdeea partenerilor noştri de la Brandient de a duce personalizarea experienţei clienţilor până în cel mai important element vizual al brandului, în logo-ul eMAG, ne-a cucerit din prima secundă,Ț a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.
"eMAG promite ceea ce a dovedit de ani de zile că poate face cel mai bine: să intuiască ce îi va face fericiţi pe clienţii săi, şi să pregătească fiecare detaliu astfel încât să întreacă aşteptările acestora. eMAG este un brand viu, intuitiv şi ergonomic, iar noua identitate vizuală reflectă aceste trăsături cu ajutorul unui logo flexibil. Noul logo proiectează leadership, simplitate şi emoţie cu ajutorul obiectelor roşii, de fiecare data altele," a declarat Irina Ilie, Associate Director Brandient.
Noul site eMAG a fost conceput în jurul ideii că oricine